pondělí 17. listopadu 2008

Zas pár tipů kam zajít v Praze

I tento týden jsem měla štěstí na vynikající podniky a hlavně na lidi, s kterými jsem v nich byla - konečně jsem tak zase po delší době poseděla s Míšou a Radimem, radost mám i z toho, že se mi na icq ozvaly 2 kamarádky, s kterými jsem se už hodně dlouho neviděla.
V úterý tedy již zmiňovaná Míša - byly jsme U Džoudyho - pokud si tam dáte Maté s karamelem,máte slaďoučký nenáročný čaj na celý večer. Obsluha je příjemná a fundovaná, interiér světlý a neorientální, nesmrdí tam vonné tyčky a mají otevřeno až do 22:00.
Středeční večer patřil skupině Čechomor a jejich supportu Tapia eta Leturia - vynikající akce ve vynikajících prostorách, nezakouřeno, pivo nepodměrečné, spojení do Prahy luxusní. Obě dvě skupiny byly skvělé a rozhýbaly snad úplně každého :-)
Den nato jsme s Radimem zašli na svařák do restaurace Tlustá Koala v centru města. Točí zde hodně druhů piv včetně australského Foster's, unikátem je tu existence tupláků. Prostředí opět nezakouřené, obsluha pohotová, ceny příznivé.
Až do neděle jsme se flákali doma, večer jsme zašli do kina na Madagaskar 2 - pokud vám nevadí infantilní duchovní poselství, jak všichni musíme být kamarádi, respektovat se, vážit si sebe navzájem etc etc, tak vás film překvapí oproti jedničce skvělými vtípky a gagy, 10 karmických bodů dávám dabérům za lemurova poskoka namluveného brněnským hantecem.
Dnešní odpoledne pak patřilo výstavě - na pražském hradě probíhá výstava Prokleté zlato - 1000 let zlata Inků. Určitě doporučuji nejen těm, kteří se zajímají o tuto kulturu, výstava zaujme i děti a pro dospělé tu je sousta poučných informací. Pár fotek je k vidění tady.

Konečně se snad v brzké době dostanu k otestování turistické navigace a vyrazím stejně jako pan M. hledat "kešky". Propadli jste také geocahcingu? Nebo něčemu jinému? Napište :)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Koukam ty kromě práce děláš spoustu jiných věcí :-D

Unknown řekl(a)...

A co když jsem propadl alkoholu? Počítá se to taky? :-D

Anonymní řekl(a)...

Práce se přehánět nesmí :)

A propadnutí alkoholu není nic tak vzácného :-D

iwi řekl(a)...

Propadnutí alkoholu je nezbytnost v dnešní době :-))

Guraim: propadnutí práci je zlo, tak ji omezuju na minimum, zatím to celkem jde a aspoň budu mít v důchodu na co vzpomínat (resp. nebudu si pamatovat nic, tak si aspoň přečtu blog... tak mě napadá, že při současným životním stylu přestanu vidět tak v 50... no nic :-) )