sobota 25. října 2008

Kniha - přítel člověka

Tady se postupně budou objevovat knížky, které jsem četla od začátku října 2008 - budu moc ráda, pokud mi napíšete svůj názor nebo dojem z některé z nich, ráda si o nich popovídám.




http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pEq0t92izsmPMbJlqn-rKCg

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Od Kinga mám všechno co kdy napsal a ještě jsem se do toho nějak nepustil, tedy krom "TO" které je naprosto epesní horror. Plánuju Mlhu a Carrie. Jaké reference to má u vás kiwigrrrl ?

iwi řekl(a)...

To jsem poprvé dočetla v 16 letech a dodnes ve mě zanechalo hluboký otisk, který se jeho znovupřečtením jenom prohloubil. Unikátní kniha od unikátního spisovatele.
Přiznám se, že Mlhu znám jen zfilmovanou (a to jak tu původní, tak ten brak s Wellingem - teď se chystám na třetí remake, tak jsem zvědavá, zda bude stát za to :-)
Carrie jsem taky ještě nečetla :-/

Anonymní řekl(a)...

Carrie můžu doporučit, četl jsem ji nedávno...
Mimo to, četla jsi od Smitha něco o rodu Courtneyových? Z toho cyklu jsem četl vše (krom nejnovějšího díla)a jsou to skvělé knihy, dokonce se člověk dozví i něco z historie :-)

iwi řekl(a)...

ad notor: WIlbura máme doma téměř komplet, osudovou se nám kdysi dávno stala kniha Říše kamenného sokola - od té doby se vždy hádáme, kdo si novou knížku přečte jako první a nezřídka se mu stane, že mu ji v nestřežené chvíli jiný člen domácnosti zcizí a začne číst :-)
Obě ságy, jak Ballantyny tak Courtneye jsem četla tuším úplně komplet - hrozně návykový čtení, pokud člověk začne číst před spaním, tak to vždy dopadne tak, že jde spát až když knížku dočte a 10x přesvědčuje sám sebe, aby si dal pauzu a došel si třeba na wc :-D
Jen mě moc nebavily ty knížky z novější doby, na můj vkus moc politický :-/

Anonymní řekl(a)...

Od Kinga je super i Christina - slyšel jsem, že ji i sfilmovali.

iwi řekl(a)...

Anonyme, ta hrubka tam je teda ale fuj ;-)
Každopádně děkuju za tip :-)