středa 22. dubna 2009

Tak a máme tu jaro :)

Skoro celou zimu jsem se tu neukázala, je na čase to napravit :-)
Takžéé... Co nového? Máme malé činčilky, narodily se nám 20.3. dopoledne a už 3 hodiny po narození se spolu praly - taky bych chtěla být ve svém dětství tak vitální :-D
Po měsíci života přibraly z 50 na 150g a rostou jak z vody!

fotky tu: (dodám)

Studium v Brně se přehouplo do jarního semestru a upřímně řečeno - sranda to teda nebude.

A co že jsme celou tu zimu dělali? Od ledna tak nějak pomalu ale jistě řešíme svatbu a věci s tím související - termín, místo, hudbu, ubytování přespolních, já v únoru vybírala šaty (už jsou vybrané!) a teď už jen dořešit takové ty věci jako oznámení, pozvánky, koláčky, cukroví, kytky, výzdobu - když tak nad tím uvažuju, zas tak málo toho není.


Co se kultury týče, tady je pár kulturních tipů, na co (případně kam) zajít, až se budete nudit:

  • 21.2. - La Fabrika - Eggnoise (19:30)
La Fabrika je klub, který vypadá..no..jako fabrika :-) Má úžasně řešený interiér, nakouřeno nebylo, koncert jsme sledovali ze židliček v poslední řadě a neunikla nám ani minuta! Eggnoise byli perfektní a z každého z nich sálala radost z hraní a zpívání, kam se na ně hrabou Kryštofové a podobné "hvězdy"...
Tady je krátká ukázka z jejich koncertu:

http://www.youtube.com/watch?v=PntBGwn2FXw


  • Restaurace Pravěk - Sokolská

http://www.pravek.cz/restaurace.php?ide=17

Kde jinde na vás u vchodu zahaleká neandrtálec a odtáhne vás ke stolu? Vyšší ceny, zážitek za to ovšem stojí!


  • Restaurace Solidní nejistota

www.solidninejistota.cz/

Vyšší cenová kategorie, ovšem troufám si říci, že jehněčí žebírka, kachnu ani vepřovou krkovici tak úžasně naservírovanou a perfektně připravenou najdete v Praze málokde.



V průběhu tohoto týdne doplním fotky a dořeším novou podobu seznamu knížek, které jsem četla nebo čtu - týdně toho přelouskám hromadu a vkládat ke každému dílu obrázek se mi teda fakt nechce :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Takže Brno? Já myslel, že jsi z a v Praze?
PS: neměl jsem nic důležitého na srdci, ale chtěl sem ukázat, že komentuju jako první :-)
Das Papier

iwi řekl(a)...

A já to minutu po okomentování schválila a pustila na veřejnost, heč :-)
Jo jo, vloni se mi zalíbil jeden obor na muni, tak si ho tak nezávazně zkouším - v těch informačních materiálech to vypadalo lehčí :-)

Anonymní řekl(a)...

"nezávazně" -> mám rád to slovo. :)
Jinak doufám, že se máš skvěle.
neferty